Maaik goes Finternational!

Het vertrek (tot zover)

Wat heeft een mens een hoop spullen, dat merk je pas als je gaat verhuizen. De afgelopen week was ikbegonnen met het inpakken en na 2 ladenblokken en 1,5 doos verder te zijn dacht ik het wel te redden met een doos of 6. Echter bleken de overige kasten, hoeken en gaten in m'n kamer wat dieper dan verwacht en liep dit uit tot op een doos of 15.Heerlijk, dat inpakken met een 'lichtelijke' hoofdpijn.

'Even borrelen', 'ga even mee de stad in, dit is je laatste keer'. Ja, ik ging donderdag even de stad in om met wat vrienden en collega's een afscheidsborreltje te doen. De planning was; rustig borrelen en op tijd naar huis. Er moest ten slotte nog best wat gebeuren..Helaas was het allemaal iets te lekker en had ik sinds tijden weer eens teveel gedronken, wat resulteerde in een vrij harde kater. Verhuizen met een kater, dat moet je als student blijkbaar 1 keer gedaan hebben...Check!

Zaterdag nog wezen 'afscheidszeilen' met pap in het bootje en zaterdagavond wezen 'afscheidsborrelen' in Zeewolde. Deze keer had ik gelukkig niet teveel gedronken en smaakten de 'afscheidsbiertjes' erg goed. Zeker met de Finse betekenis van 'vloeibaar goud' in gedachte(bier is daar gewoon pleuris duur!) nam ik nog een extra 'afscheidspintje'.

Zojuist heb ik even ingechecked en de laatste dingetjes in m'n koffer gestopt. Vervolgens ging ik de koffer wegen en kwam uit op 19,5KG. Dat zijn nog eens inpak skills! En nu, nu is het wachten op de 'afscheidstrein'...

Reacties

Reacties

Denise

hahah vrij harde kater ! het was wel gezellig;)!

xx

Nick de K.

Maaik goes Finternational!

Fette ti(e)teN/L ouwe!

Zo ken ik je weer:d

T gaat je goed, Groeten

Renee Oosterveld

Hoi Maaike, Kleine jongetjes worden groot. Als klein jongetje was vreemd eten toch moeilijk en kijk hij eet rendieren. Wauw, waanzinnige ervaring om naar Finland te gaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!