Maaik goes Finternational!

Turku, Wat voelde ik me ziek...

Wekelijkse update: Niks.

ZIEK ZIEK ZIEK. Het was echt ziekelijk hoe ziek ik was de afgelopen week. En het ziek zijn duurde ook ziekelijk lang. Normaal ben je een paar daagjes wat minder fit, maar ik was gewoon een complete week doodziek. Ik ben jaren lang niet ziek geweest en ineens moet ik in Finland ziek worden? Hoe ziek is dat?!

Verder waren er afgelopen week in Turku twee ziekelijk goede feesten heb ik begrepen. Die heb ik maar aan me voorbij laten gaan. En ik moet wel heel ziek zijn geweest, wilde ik die feesten aan mij voorbij laten gaan. Ik was dan ook goed ziek. De lijst met symptonen voor de mexicaanse griep zag er bij mij uit als een checklist. Ik had ALLES bij elkaar. ZIEKELIJK!

Gelukkig was ik vandaag weer beter en zat ik niet meer in de put.

Ik voelde me vandaag als een klein kind die weer naar buiten mocht om weer van de glijbaan te gaan

Maar ondertussen heb ik het altijd geweten; Na regen komt zonneschijn

Yes! Ik ben weer beter (zo goed als). Komende week maar weer goed genieten van al het moois hier ;)

Reacties

Reacties

anja

hej kanjer, je kan er weer tegen aan begrijp ik, maar van al die feesten die je al gehad hebt zou je lijf daar ook niet ziek van worden ? haha
geniet x

Ghans

What up? Klinkt beter, nog wat vrouwen gek gemaakt op ziekelijk goeie feestjes?

Maupi whaupi Mo

ik weet hoe je je voelde. Ik had het ook gehad op de Morra. nou nu ben je in ieder geval immuum voor :D

btw je hebt echt iets moois gemist gister. Iets met treinen, feestje, falen amsterdam en nachtbus. vraag maar aan Daniel. Haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!